latmask

jag ska vara en katt i halloween vad ska ni vara ? ;D
funderar på att dra upp och locka håret nu idag har det verkligen inte hänt något skulle vart med charlie typ men vi misstolka varandra så det blev inge FIKA men du e fort söt (A)
haha nemen serri nu charlie e super söt och underbar o snäll ni kan börja paxa honom typ nu ;D
nu ringde iaf christian och hade prob och jag har prob så han kommer hit så vi kan snacka lite :)
love u boooyh! :)
men jag ska vara med charlie boy imon hoppas vi :)
ska dra och köpa naglar och tänder ...
mm alla säger what lr va eller men du har ju redan? xD
ska ha svarta "klor" och vampis tänder :)
ska ju va en katt?
men ska ba köpa nå billiga vanpis tänder har inte pengar just nu typ ba 200kr eller nå och jag ska ändå ta sönder och fixa om de där så :)
antingen drar och med kalina imon eller med charlie men tror nästan det blir charlie men han slutar jobba så sent !!!!
JOBBIG DU ÄR CHARLIE !!!

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Roxanna

haha ja ellehur :P

tack! =) vad kul att höra ^^

Jag ska inte vara något speciellt, ska bara ha min peruk och så ska jag sminka mig mkt och ha höga klackar och nån klänning eller spetstopp tror jag =)

2008-10-29 @ 22:21:06
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0