"konsert"

hejje alla!

sitter och bränner lite hår ( plattar håret ) medans jag lyssnar på lite r-ton kan inte bli mer nice känns det som ..
mådde hur dåligt som helst imorse men nu känns allt prima skola imon :D
wiie längtar på riktigt jag måste skärpa till mig känner jag :/
idag har samis skola "konsert" så jag och sofie ska dit :)
därför jag sitter och fixar håret typ och jag har klippt mig :D
fixar bilder senare ikväll på allt :)
saknar min flummiga klass kärlek till klassen säger jag bara :) <3
saknar även en viss person ... kärlek till dig (A)
jag vet inte vad jag ska ha på mig däremot haha :D
men något hittar jag nog ska springa ner till källaren och leta fram en av mina kappor :)
men nu måste jag fortsätta jag hör av mig senare :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0