kaos !!

Hejje alla sötnosar :)

dagen började med att både jag och andreas var försenade till "mötet" haha :D
det var nämligen någon som hade hoppat framför ett tåg i t-centralen?
så det var kaos för andreas o komma fram typ men sen så fick vi en buss och åkte och när vi kom dit var det bra svar :D
jag blev så glad det  var en lättnad :)
men känns ändå som om jag och andreas inte kommer ha något ihop ...
sen så drog vi och käka eller andreas käkade jag var för lat xD
så åkte vi tbx till slussen och där var det förseningar överallt !!
tågen åkte ju knappt hela röd linjen hade fått ersättningsbussar !!
gröna linjens tåg var jätte knass hur fan skulle jag komma hem tänkte jag !!
så jag drog mot värmdö och nacka bussarna satte mig på älta bussen och gick av i älta gård :)
direkt efter kom tyresö bussen gick av i tyresö centrum missade bussen mot gullmars o nästa skulle komma om tio så jag drog in till pressbyrån och hittade GLAMOUR NUMMRET MED VICTORIA SILVSTEDT !!
fan vad jag längtat var så glad och bara 29kr tog mitt ett ex och gick till kassan och köpte en stor latte :)
föredrar fort 7elevens lattar men pressbyråns funkade också :)
så fick jag vänta i typ 4min på bussen kändes som en evighet var så JÄÄÄÄÄKLAAAAAAAA kallt ute idag !!
och jag hade ba kläning och leggings liksom o shorts o en vårjacka fan höll på o dö kände jag ...
inte ens boots lyckades jag sätta på mig var för fan vårklädd lr höstklädd när de inte är så kallt !!
så kom äntligen bussen och man kommer ju fram så himla snabbt till gullmars så var överlycklig när de stod att mitt tåg skulle komma om 1min jag var så himla glad ni skulle bara se haha :D
hade druckit upp min latte i tyresö och ville inte röra min loka för då skulle jag frysa ihjäl ;D
satte mig på det väldigt tomma tåger och tog fram tidningen och blev så glad av vad jag fick se it was so nice ;) :)
verkligen värt det ...
har ni märkt att jag älskar att göra smileys btw ?
denna dagen har inte varit perfekt da men den har funkat :)
nu måste jag försöka fixa nå o käka har ba druckit en latte så vill inte "dö"
och btw tycker ni man e egotripp om man har bakgrundsbild och skärmsläckarbild på sig själv ?
jag fattar inte det  !!
damp på andreas vadå ska jag ha bild på honom eller ??!!??
då skulle han väl säga att de e nå fel på mig eller nå !!
aja g2g sötisar


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

kallt är det verkligen. inatt blir det snö!

2008-10-30 @ 14:05:45
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: va kul att du tyckte filmen var bra. hoppas att jag och pojkvännen tycker det med. :) det återstår att se.



ja de e hemskt vad dem gör med djuren! :(

2008-10-30 @ 15:54:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0