jag orkar inte mer .. låt mig bara vara ifred!

hejje alla

idag har jag inte gjort mycket sovit ganska lite och vaknade och städade lite...
min moster kommer hem på månda :)
då ska jag tvätta xD men funderar på att kanske flytta det till imon ist...
jag känner att jag inte mår bra alls i huvudet just nu...
jag orkar serri inte människor just nu känns det som ...
alla bara fuckar för min del :/
fattar inte något !!
usch :(
jag är så himla förvirrad säger jag bara och så har jag typ 5 omprov att göra på några timmar på tis när vi börjat skolan igen!
hemskt :(
men får ju såklart skylla mig själv...
fyfan vad jag saknar ...
fan kan inte andrea vara i sthlm SAMI I NEED U :(
liksom jag har en polare som är skyldig mig pengar och jag börjar avsky den personen ...
inte för att den e skyldig mig pengar utan för andra anledningar...
men men så är livet antar jag ...


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: nalle

e det mig du jatar!!??? :O :'((((((

2008-10-28 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0