imon gäller det

usch!
jag mår så himla illa!
mitt hjärta slår hårt som bara den och det känns som om den ska hoppa upp och skratta åt mig !!!
jag vet inte vad jag snackar om ...
jag mår så dååååååligt tror jag spyr snart assåå...
käkade precis och insåg att imorgon gäller det !!
imon kommer jag få den kalla saningen emot mig ...
saningen som kommer förändra mitt liv på ett sätt som jag inte ens kan tänka mig...
eller som kommer förändra mitt liv på ett sätt som både ni och jag kommer tycka om ...
jag och andreas kommer sitta där tsm har jag bestämt nu ...
för det handlar inte om mig eller om att han vill veta ...
det handlar om oss ...
om att vi behöver veta ...
vi ska lösa det ...
vi ska få reda på det tsm även om jag så kommer svimma...
gråta kanske aldrig mer blogga eller finnas ...
det återstår att se ...
tror nog att detta är en av de största dagarna i mitt liv...
och det kommer komma fler dagar precis som denna fast kanske inte med andreas men de här dagarna kommer att återkommathey will be back ...
usch ...
nu är jag lite lugnare iaf :)
tack så mycket för er asså love u all så himla mycket !!
ni kanske tänkte yeah right ?
vilken bitch FJOLLA!
I don't know men jag är en kärleksfull person av mig :)
men nu ska jag försöka dra och meditera lite eller nå måste lugna ner mig asså


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0