HEJJE LOVE!

HEJ alla söta snälla rara :D

hela vägen hem tänkte jag på bloggen I feel like värsta svikaren :)
men det finns värre, mkt värre svikare :D
har bara haft det svårt på sista tiden men Filip knäckte sönder min rygg och tog bort stressen ur mina axlar vilket han bara MÅSTE göra om för att det har kommit tillbaks ska tigga lite massage nu på msn men iaf :d
jag hoppas verkligen att ni har mått bra och så och jag ska uppdatera nu dessa dagarna så gott jag kan av de nästan 3 veckorna som ni tyvärr har missat ur mitt liv (A)
fan vad ego det där lät XD
vi har haft no-prov kanske har berättat det?
men tror inte att det gick så bra men det är okej för jag ska göra omprov :)
AMEN VAFAN SÅ GÅRE INTE O LADA UPP BILDER!!
ska fixa det imon om jag e hemma jag lovar :)
på sönda ska jag eva och kalina till MAX för att vi håller på med en "undersökning" angående den bästa HB


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: nils

snyggo, mer bilder!!

2008-10-02 @ 20:49:57
Postat av: B L O N D I N A

sv: åååh du är sööööööT! <33

2008-10-02 @ 22:19:50
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0