HALLOWEEN :D

hejje alla !

vaknade kl 8 nå och kände mig illa mående men va stolt över att jag hunnit vakna innan min moster har hunnit komma hem så jag drog till köket och diskade...
sen så drog jag och fixa de sista detaljerna så kom jag på att en av borden inte har en duk !!!
fyfan för den paniken...
och fyfan för charlie och hans telenor mobil !!
men nu är det rent och städat ska bara dra och köpa mjölk och nudlar o sånt vet inte varför nudlar men men ;D
så vill jag fan sova !!
men det bli inte mycket sova ska dra till stan och träffa sofie senare typ ;D
kollade på Tila T igår usch usch usch fyfan hon valde inte Bo !!!!!!!!
jag blev så ledsen SÅ TACKA KRISTY NEJ !!
jag e inte super förtjust i det hela men det är alltid kul att kolla vem hon väljer :D
förra gången valde hon bobby och han krossa hennes hjärta därför de gjorde en ny Tila T ;D
men fyfan stackars henne säger jag bara måste fan vara jobbigt :/
för mig känns mitt liv själv som en serie ena dagen är det den ena sen den andra så kommer den tredje ...
fan jag har blivit sårad så jävla mycket på senaste tiden att jag inte kan fatta det ...
what comes around goes around antar jag :/
men fattar inte varför killar inte bara kan säga ...
jag vill inte vara ihop med dig eller vill inte satsa men vi kan ju va vänner ÄVEN OM MAN INTE KAN DET !!
usch hatar detta ...
vill bara få allt gjort så att jag vet vad jag ska göra ...
vill inte tro att jag och andreas kan ha något och samtidigt få känslor med någon annan där det kan funka men säga ...
nej jag gillar någon annan och vill satsa där även fast det gör så himla ont att säga det ...
och sen så får man tllbaks och så säger han men jag har gått vidare eller så ringer man och så knullar han nå annan tjej fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ....
usch ...
säg bara att du inte vill ha mig så jag struntar i dig !
eller att det inte kommer funka för det är vad du känner och det vet jag ...
jag börjar känna annat och jag vill inte gå vidare om du inte kan det själv ...
denna händelsen som inträffade mig har påverkat mitt liv så himla mycket på olika sätt har jag märkt...
jag fick inte säga till någon ändå vet snart 10pers om det här...
jag känner mig som värsta pratkvarnen !!!


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: hihi =)

ha en bra dag

2008-10-31 @ 10:09:38
URL: http://brottarmaerta.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

Hej!

Jag skulle jätte gärna behöva din hjälp!

Kolla in min blogg om du har lust att hjälpa mig. Det skulle betyda jätte mycket!

Kram, Stockholmsjenna

2008-11-02 @ 18:08:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0