DAMP BELLA :)



haha riktigt roligt tyckte jag :D
hennes nya blogg och det första hon skriver om är inte ens helt sant så jävla lyckat :)
för det första var det hon som sa till mig att hon kände Amir och så sa hon själv att hon kunde fråga honom så sa jag ah men gör du det ...
och jag menar om andra tar betalt varför får inte jag det da ? :D
jag slösar ju fan min fritid och jag har knappt mycket av den för mig själv så :)
och BELLA jag sa " ja för din blogg är så rolig att läsa :D "
VEM FAN SA ATT JAG VAR FUCKING IRONISK LR NEGATIV MOT DIN JÄVLA BLOGG ?!?
sluta fucking anklaga mig herregud människa get over it :)
jag menade inget illa iaf ville jag bara säga även om jag är ett damp barn din blogg är rolig att läsa Bella och jag brukar läsa den så det så och jag trodde du hade lagt ner de andra men vill du va damp så var du damp :)
puss o kram på dig
och puss o kram till er alla andra :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0