Dagens .... ( sööötiiis )

som många av er om inte alla av er vet så har jag varit riktigt damp på senaste tiden spec på andreas...
och jag tänkte lite och satt och läste sms och blev mer damp ..
men han e bara för söööööööööööt ...
kan inte vara sur på honom och vi snackade igår...
och man märker att han bryr sig och det inte bara handlar om honom liksom...
känner mig så himla elak :(   
han är ju typ världens bästa kille haha :D
han skrev så på ett sms när vi skulle va lr ha "dejt" lr va vi ska kalla det för första gången...
jag orkade inte åka til honom och han gav verkligen inte upp till slut gav jag mig och var skit förbannad...
sen var det totalt värt det...
aldrig mått så bra i mitt liv...
allt kändes så fridfullt kände mig som en helt annan person...
sen har jag märkt att han inte säger typ du lr jag utan han använder sig av ordet VI ...
och ja ba naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw ...
känner mig lite halv töntig men jag gillar verkligen honom ...
så vi får se hur allt blir på tors ...
det är då det gäller ...
önska mig lycka till :)

juste Andreas är dagens sööötiiis bara för att han e så jävla söööööt och gullig och helt underbar :)
men det kanske ni redan fattat ?


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0