are you ... ?

jag e typ på g me en snubbe lr nå jag vet inte .. .
så var jag inne på facebook igår så va det en snubbe som hade skickat wink till mig så skickade jag tillbaks och addade ...
så hade jag en känsla av att den personen känner han jag e på g med ...
em visst fan hade jag rätt..
får sms typ runt 22 lr vad det var och han vill att jag ringer jag ba varför så säger han att han vill snacka om en sak ...
ringer och jag får världens utskällningen...
jag tycker verkligen om killen jag e på g med asså verkligen ..
känns riktigt bra när jag e med honom och han får verkligen mig o inte dampa och sånt...
förutom när han e jobbig -.-
men iaf helt plötsligt så vill jag visst ha sex med hans vän ...
och att jag och hans polare ska använda skydd och jag vet inte vad jag typ jaha okej ?
asså jag fattade inget men han var verkligen damp ..
okej visst jag gjorde fel men vafan jag vill inte ha sex med hans vän och jag visste itne ens att det var hans polare...
och det är inte som om han inte skickat winkar och sånt på facebook till andra tjejer..
men bara för att han inte ADDAT dem så är det helt okej det han håller på med ...
men för att hans polare winkade mig och jag winkade tbx och addade så är det som om jag har varit otrogen och vi har vart ihop i typ 2 år eller nå ...

vissa saker fattar jag bara inte ...
någon som kanske kan förklara ?
hans kompis skickade iaf mejl till mig på facebook typ och bad om ursäkt och aånt , trevlig kille  ...
jag har en känsla av att jag kanske inte villsnacka mer med killen jag e på g med ...
känns bara så snurrigt och jag orkar inte hans damp även om jag fattar varför men han lyssnar inte på mig ..


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0