aj !

hejje alla sötisar !


jag sitter framför msn och glor typ har ont lite överallt och jag mår illa som in i helvete...
tror det är för att jag tog 2 cigg med Filip innan ...
har inte rökt på ett bra tag så det kanske inte var så smart...
btw varma koppens kyckling soppa är bara för god (A)
snart dör min mobbe på bat men det spelar ju inte så stor roll för att alla verkar dissa mig på den fronten...
det känns verkligen inte roligt ...
vi får se om jag stannar hemma imon eller om jag drar till skolan nu måste jag iaf dra och stänga av kranen i köcket så att grannarna inte kommer och gnäller...
om de hör nå ...
vafan ska de gnälla för ? ! ?
på tis och på tor ska jag på "konsert" på värmdö gym sami och hennes klass o de ska uppträda :D
ska bli as roligt var med när de övade ...
skit duktiga :)
man blir ju lite avis (A)
sen har jag prov och inlämningar på tis o tors också så blir mycket pluggande denna veckan :)
sen är det höstlov? :D

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0