min önskelista :)

eftersom att sami undrade vad hon skulle ge mig i julklapp började jag fundera på vad jag önskar mig :)

1. Ett par mega fina örhängen i guld med odlade pärlor på Ur&Penn just nu bara 159kr hitta ingen bild på internet :/
Hittade inga exakta bilder men örhängen typ som dessa :) och det måste vara äkta guld eller silver för annars får jag utslag ... allergisk :/

2. L&V skolväska
3. Kamera
4.
Armband detta eller liknande. Kan köpas på Cocoos för 165kr inkl. moms Artikel nummer : 23177  

5. Ett par boots jag såg på scorett
6. En ny handväska :) en brun eller svart typ :) lite stor som min guldiga friis :)
7.
En stor cardigan, ett par mörka jeans :)
8. Bh&Trosor det är väl alltid nice att få :) Bh 75c/80b och trosor 36/38/M
9. En ny iPod eller mp3
10. Uggs

kommer upp lite bilder och sånt senare :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi! Aa, var ju en intressant önskelista. Fast tänk om alla köper samma sak i listan. 10 st av samma sak. Vore ju typiskt.

:P Har du varierbar BH-storlek å trosstorlek? Hehe! Inte lätt å köpa rätt då.

Kramiz

2008-12-08 @ 20:48:16
Postat av: Caaamiiii

jo jag tänkte på det :) men många av sakerna kan man ju köpa i olika färger eller "format" och så :)

och mamma kommer ju köpa stövlarna kameran och skolväskan typ :) hört att några kommer köpa cardigans och någon örhängen :) och cardigans kan man ju köpa hur som helst :) em underkläderna de e H&M Storlekar :) men brukar vara samma annars :)

kramiz

2008-12-08 @ 22:53:43
URL: http://caaamiiii.blogg.se/
Postat av: Bobban

Du menar att en storlek kan heta 75C/80B eller 36/38/M? Eller är det 2 till 3 storlekar som passar? :P Hehe! Ingen succe när en kille försöker sig på damunderkläder. Nog bäst att försöka fixa nåt annat.

2008-12-09 @ 09:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0