inga kläder kvar

förlåt för att jag uppdaterar så himla dåligt men har haft en skum vecka ...
igår var jag iaf med charlie vi kollade sin city som jag aldrig hade sett tidigare...
hade velat se den ända sen den kom ut och så men aldrig gjort det...
finns inte mycket att berätta från igår och jag tänker inte berätta mycket heller haha :)
men jag HALKADE XD
fyfan vad jag skämdes och charlie garvade sönder sig fick iaf en kram så kändes inte helt lika pinsamt :P
usch jag hatar verkligen att halka ...
jag vet jag är jätte konstig men spelar inge roll vem jag är med om jag halkar känns det som om min värld går under och att människan jag är med tycker att jag är dum i huvudet (men det gör väl redan charlie så) så det e super pinsamt!
idag vaknade jag konstigt nog av att jag spydde ...
MUMS !!
fyfan vad jag mådde illa vet inte varför eller nå men usch :(
så jag fick såklart ringa och sjukanmäla mig ...
NEJ JAG GÅR TILL SKOLAN OCH SPYR NER ALLA :B :O :)
mera mums!!
haha mm jag e lite konstig av mig det är liksom inget nytt det vet ni redan :)
även om jag e "välskött" och verkligen vet hur jag ska uppföra mig i alla lägen så att jag inte skämmer ut mig inför människor runt omkring mig ...
jag menar vad ska folk tro om mig kan ju inte skämma ut mig och min familj??
HERREGUD ...
iaf så lyckas jag alltid göra nå lite galet ;D
men ändå så brukar jag råka göra så att sofie och sami verkar jävligt skumma när de sätter sig ner på golvet på t-bannan för att de e fullt och de inte orkar stå...
så frågar de alltid retsamt : ska inte du sitta camilla?
så svarar jag typ alltid : nej man måste ju kunna behärska sig herregud hellre står jag upp än får bakterier som ni inte verkar känna till...
de brukar alltid kolla på mig och ba : JAHA !!??!!
haha fyfan vad jag älskar dem :)

juste "inga kläder kvar" = måste tvätta

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0