I love my pet Johän and so does my friends :)




aaaaaaaaawh vad johän är älskad love u peps :)
underbara vänner som man får presenter och brev av wiiie :)
och så fanns de folk som undra varför den heter Johän när det är en tjej ...
de e så att jag och J.K var typ super duper kära så jag hittade spelet gjorde honom som ett pet och sen gjorde han mgi som ett pet hans heter cami men är snubbe haha :D
min såg ut som en kille innan men sen blev den typ tjej :)
men kommer inte byta namn på den eftersom att jag inte fattar varför J.K är fortfarande en väldigt underbar person och jag e jätte glad över att mitt pet heter Johän så vare med det :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0