woho

idag har det vart en helt okej skoldag betalade tbx sofies 54kr :P och sånt var ganska kul i skolan men blåser som fan :O så blir ju lite halv kallt :/ blir nog jeans imon ... efter skolan drog jag och sami o köpte loka sen te donken för hon skulle ha mat därifrån sen tog vi tåget mot norsborg gick av i vårberg där jag skulle kolla hår hade redan betalt och skulle kolla fanns inget blont :( men han sa att han skulle beställa åt mig men det skulle inte vara inne fråns den 27 maj och jag kan inte vänta så länge så jag köpte nå annat hår och fick 60kr tbx för han tyckte väl synd om mig :P haha ... sen drog vi och kollade på h&m i skäris där fanns inte den sminkväsk saken jag ville ha och jag blev ledsen :/ så letade vi efter bokhandeln för att upptäcka att den inte finns kvar i skäris :O da da dam sen drog vi te ica och köpte mer loka haha så köpte jag pingvinstångar lr vare heter :P så hade jag köpt massa annat innan oxå :) sen drog vi te gamla stan där sami köpte två manga böcker :) sen vart det dags att dra hem nu sitter jag och  gungar på datastolen måste dra och tvätta mina ben HAHAHA sen ska jag fixa mina naglar :) sen blir spa dagen nog på torsdag  vi ska få en gäst :P men vene vem det är men verka värsta knawws :P skriver sen när jag vet haha ;D nu ska ja fixa mina naglar och läsa andras bloggar :) hare så bra hejdo pössz ,... // Caaamiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0