Topp 10 vad ni inte visste om mig

1. Jag är evigt ts för att jag fick mina föräldrar och inga andra... och allt de hr gjort för mig och de sätten den har skyddat mig på ... älskar er

2.
Jag har uppmärksamhets behov :$

3.
Jag är aldrig riktigt nöjd med mig själv

4.
Jag har pajat mer än 10par hörlurar på mindre än 2år :P(A)

5.
Detta visste nog många av er men inte alla ... JAG ÄR ETT ISHOCKEY FREAK XD

6.
Jag har en egen burk med massa olika piller :P som Ipren , noskapin osv :P

7.
Jag tycker inte om fötter xD

8.
Jag är troende

9.
Jag designar kläder :)

10.
En gång i tiden var jag ihop med 8killar samtidigt och dumpade alla typ samma dag nästan xD men har slutat med sånt :P så jävla fjantigt :) BLIVIT MOGEN (A)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Alltid kul att lära sig nya saker om någon. Uppmärksamhetsbehov. :P Jepp! hihi! I believe You! Mer mogen har du blivit. Det märks. =)

2008-07-22 @ 07:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0