Fem saker ni inte visste om mig

Tänkte kolla hur väl vissa av er känner mig så här kommer fem saker som jag inte tror att nån vet om mig :P


1. Jag tycker om mina bröst och läppar väldigt mycket (A)

2.
Jag tycker om att slå mina knogar mot väggar eller liknande ( typ bara när jag är sur )

3.
Nästan varje dag innan jag somnar så tänker jag på en kille

4.
Jag har en "skönhetsprick" eller vafan de nu heter på troslinjen xD

5.
Jag lyssnar bara på rock/hårdrock och liknande, nu för tiden när jag antingen är riktigt förbannad, sur eller ledsen

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Robban

Man kan lugnt säga att man inte visste allt det där. Hihi! =)

2008-07-21 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0