uppdate


En av julklapparna som mamma fick av mig var dessa inomhus tofflorna från Shepherd för bara 170kr sååååå sköna :)

Mina fina julkort som sofie och sami fick hahaha xD texten på andra sidan var ändå bäst haha :)

hahaha började as garva när jag hittade förra årets klassfoto xD men vilken skillnad :P såg mycket rundare ut i ansiktet förra året. Så vart jag mer solbrännd i år också och mörkare hårfärg då jag hade bruna/vinröda slingor i håret ;D men en sak som är de samma förutom halsbandet är ändå att ena ögononbrynet ser ut att vara högre upp än det ändra xD höjer alltid det ena ögonbrynet har jag märkt vad jag än gör typ xD måste sluta med det :) men mest nöjd med kortet i år...

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0