sova !!!!!!!!

Hej alla !

Jag är helt död usch måste dra och bada och lägga mig asså ...
Jag var uppe med Ramin och Gabriel hela jäkla natten drog då de höll på att somna runt elva typ tror Ramin är as sur på mig...
Men han är nästan alltid sur på mig ...
Men det gör inget han är gullig ändå ...
Känner att jag inte har någo ork för mer saker ...
USCH !!
Imon ska jag till stan med Sami och Såf iaf ska bli kul typ haha ...
Jag vene sen ska vi nog till mamma och hämta upp pengar och ha en egen liten nyårs fest om sami vill såklart vilket jag Tror att hon inte kommer vilja och det kommer inte bli av och jag kommer sitta där och känna mig som mer av en idiot än vad jag redan gör ...
Men snart kommer det ...
2009 !!
Året för förbättringar ? förändringar ? glädje ? lycka ?
Ja det sägs mycket om det kommande året för min del så kan det iaf inte bli sämre än 2008 tror jag ...
Men sötnosar nu ska jag upp och bada kanske käka lite om jag får nå kraft så dansar jag nog och tränar annars blir det sängs på en gång !!


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: ja, hon e rätt sjuk, och ser knappast ut att va 17.



gott nytt år!

2009-01-01 @ 11:37:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0