sluta röka !!

Hejje alla sötnosar !

Vaknade för ett tag sen mår så himla dåligt haha...
jag och bethel dog vars en cigg igår påväg till tåget efter spanskan...
fy vad jag ångrar mig jag måste verkligen sluta helt med rökningen inte ens någon gång då och då asså...
iaf glad att filip vägrade ge mig en cigg han höll det löftet han gav till mig för snart en månad sen :)
tack så mycket sötnos <3
satt och kolla min mejl då jag såg namnet Astrid "Rodin" / Rödin.
Klickade på mailet och så stod det ;
" hi camila hw r u? im herein sweden i came on 8\dec\08. luv ya "
Ohh som jag saknat dig lilla Astrid :D:D
hon är som en lillasyster till mig hon är lik min mamma haha xD
iaf när mamma var yngre men det är jag också (A)
så skickade jag ett sms för att tacka vissa vänner för att de fanns i mitt liv och kalinas svar fick mig serri att börja gråta...
" Du e världens bästa camilla, du får oss att skratta varje gång vi e tsm o lyser upp vår dag! :) <3 "
SÅÅÅÅÅ GULLIGT !!
men nu ska jag plugga lite matte :)
vi hörs senare jag lovar !!


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: hehe okej. men om jag vill bli platinablond, måste jag väl bleka håret? men den där röda inpackningen ska jag kolla efter :) tack för tipsen, hälsa kussen :)

2008-12-09 @ 12:19:16
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: haha naaaw, stackare. men de är säkert fint endå :)

2008-12-09 @ 12:23:01
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0