HUR KAN MAN !

Hejje alla sötnosar :)
idag har varit en valig skoldag bara varit skönt gick på spanskan och allt men kom inte i tid haha men var duktig på eng iaf :) känner mig stolt
Bethel , en polare
Jag och hon var i stan i måndags så träffade vi på hennes kille och så hälsade jag och sånt
så hade han visst snackar om mig igår och grejer !!
och bethel e så söt hon liksom sitter där och berättar om att han tycker att jag är snygg och ville ha mitt nummer jag typ jaha då var det han som ringde med dolt!
hon kolla på mig och började as garva så titta hon på oss alla och fortsatte berätta...
så vi ringde honom på lunchen och skulle driva lite men han hörde inge så han och bethel snackade sen och så :)
DE HAR VART IHOP I 19MÅNADER!
och han inget illa de är gulliga och sånt men han är inte sådär jättebra exakt ...
så ringer han mig och saker så sa jag att jag tvätta
han typ kan jag komma och hjälpa ??
JAG TYP VAFAN VA !
låt mig vara i fred liksom du har en tjej som du säger att du älskar håll dig till henne...
annars har dagen vart väldigt bra idag :)
bara lite problem inför fredag :)
samuel ska ha klassfest frasse ska ha fest fekke ska ha fest och linda ska ha fest så vill mamma att jag är med henne och min moster !!
vet inte vad jag ska göra vad tycker ni? :)

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: B L O N D i N A

sv: hahah jaaa antagligen, skumt :P

2008-12-04 @ 11:38:45
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0