godmorgon

Hej alla älsklingar !

sitter och tänker på hur det kommer att gå på Engelska " provet " ...
det är verkligen viktigt för mitt betyg jag får bara hoppas på det bästa eftersom att jag INTE har pluggat ...
men var inte i skolan igår och böckerna var visst där haha men funderar på att dra lite tidigare så att jag kan sitta i smyg och plugga lite eller nå :P
nu har jag iaf käkat upp min frukost kände mig lite random amerikan...
käkade äggmacka med " amerikanskt " bröd åt också en hel morot :)
men nu mina sötnosar måste jag nog börja sminka mig och borsta tänderna och så :)
vi hörs senare kanske bloggar ifrån skolan haha :)


saknar btw Kenny

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0