fin klocka och julklappar

hahah jag har suttit och funderat vad sami kommer köpa i julklapp till mig xD
haha jag frågar alla vad de kommer att köpa håller liksom på att muta vissa människor HAHAHAA XD
funderar på att lista ut sebbes lösenord på facebook och se vad folk har svarat på hans mail angående vad de ska köpa xD
åååååååååååååååååh jag vill veta :(
nu fick jag ont i magen bara för att !!
funderar på att beställa hem denna ifrån Cocoos åt mig själv i julklapp :)
295kr tycker att den är jättegullig :)
så kanske nå säng överkast eller nå också :)
jag kollar
runt lite på saker jag ska köpa till sami :)
har ni några tips på saker ?



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: ååh tack <3

2008-12-08 @ 22:25:58
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0