FYNDAT ! :D

  Jag fick allt detta för 180kr :) eller inte allt inte pennan och stiften xD de hade jag köpt tidigare , fast från samma affär :) en affär i gamla stan :) Miniräknaren kosta 109kr, suddet 4kr, de där 3 stora blocken 9kr/st  27kr för alla 3 :) , småblock 10kr/st 20kr för 2 då da :) , vaxbok den svarta då da 20kr :)

mössa
från h&m 49.50kr :) 

boots från wedins kostade 400kr sen blev det 399kr och jag fick dem för 199.50kr :D:D super glad jättefina :)

detta är då mina nya gympaskor HAHA xD okej kanske inte exakt de man har till gympan men de ska duga till det hela sep :) sen i okt ska vi visst bara simma -.- usch :P nov skulle de va inne gympa då har jag nog skaffat nya :) från din sko inte riktiga gympaskor kostade 299kr men jag fick dem för 99kr :)

ett skärp från taxi 69kr :)

shorts köpta på intersport :) kostade 200kr fick dem för 140kr :)

hade inge bild på mina mjukisar glömde att fota dem men 100kr iaf :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0