today is a good day !!

ohh vilken härlig dag !!
jag städade lägenheten igår och bäddade om sägen :)
fy även fast det är läskigt hos mig och min madrass är mega hård så har jag inte sovit så skönt på länge :)
känner att jag skulle kunna göra tusen saker idag !!
jag vill göra tusen saker :)
sen kommer jag på att jag är sjuk och pank ( har 500kr i plånboken ) haha :)
ska diska,dammsuga, boka tvätt tid ( tvätta om jag får tid idag ) sen ska jag rita, skriva, svara på mail och kommentarer ( som börjar rulla in på nattstad wiiie ) och bara chilla i min sköna säng :)
känner mig snygg,sexig och som att livet leker !!
underbar känsla ...


( blir dock inget the bridge )

Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0