skön helg

hej kära underbara sötnosar !!

om någon ens läser detta :) hade en mysig underbar helg som vanligt med E ...
men det gör ändå lite halv ont och vill att vi tar det till nästa steg eller struntar i det helt ...
är det verkligen så fel ?
vi kollade iaf på adventureland, new moon ( som båda redan hade sett ), en film som jag inte minns men den va väl helt okej och hmm sorority row ( Audrina i the hills va me i den ... dock bara i några sekunder typ haha ) :)
kollade nyss på the hills och känner mig så sugen på sol och fika på stan med någon sötnos till vän ...
dock har jag inte riktigt sådanna vänner har jag märkt ...
haha någon som vill bli min vän ? :D
haha vad fjantig jag är ...
ska försöka plugga lite nu och tänka ut mer saker som jag behöver köpa ...
har ni några modetips eller sminktips så säg till uppskattar verkligen ;)


Xx Kisse Kisse Mjau Mjau Caaamiiii xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0