många bollar i luften .

Hellu allihop !!

har så otroligt mycket på g just nu och varit otroligt sjuk på senaste tiden men nu börjar jag bli bättre ...

har knappt hunnit läsa någons blogg och för den delen som ni märkt inte hunnit blogga ...
mycket i skolan att ta igen och försöka fixa osv och sen mycket i privat livet ...
skulle försöka dejta en tjej men hon var galen så det gick inge vidare alls, vilket var synd men så är livet ...
just nu är det klara de sista dagarna hoppas jag fick chansen till prövningen samt tahand om mig :) 

sen ska jag även försöka få en kompis att bli modell men det är ett projekt som kommer hålla på ett tag ( tills han kommer in i en argentur )
sen till September ska jag fixa en kompis hår inför ett bröllop ( ser verkligen fram emot det och lägger såklart upp bilder )



sen kärlekslivet så många bollar i luften :)
samt ska jag få kroppen fit for fight med en ny personlig tränare ( som är het, och faktiskt någon jag kanske kommer ehh dejta ? )
samt fixa in mig på ett till två jobb :D
och jag och en av världens mest underbara människor ska åka till antingen Göteborg eller Malmö i Juli ( vi får se )

jag önskar er en underbar kväll och fortsätt trevlig vecka pussar allihop ...
P.S funderar på att byta och börja blogga på Nattstad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0