update !!

Skola ( detta har jag att göra under lovet )

NK.A: Ekoburk
SV.B: uppg.1; kärlek
SV.B: uppg.2; Voltaire, Zadig
SV.B: uppg.3; Fröken Julie
SV.B: uppg.4; Essä
IR: Innbördeskriget i Uganda
Geo: Naturkrafter, Sydamerika
Japanska: Uppg. Ancafe

19 Mars - 2 April ( har jag slösat mina pengar på detta ) 
H&M ( Tröja )  199:-
Vi 200:-
Mamma 150:-
Vero Moda ( Leggins 2st ) 400:-
Tempo  160:-
Sandy's 63:-
Ica 23:-
Panduro Hobby ( synålar&tråd ) 90:-
Mobilräkning 240:-
Sats ( månadsavgift ) 355:-
Coop 50:-
T-snabben 55:-
Taco bar 170:-
Nelly.1 ( Solpuder,mascara & sak till håret ) 302:-
Nelly.2 ( lite smink ) 182:-

sen finns det vissa saker som inte finns med för att jag inte har skrivit ner dem; bland annat cigg,tändare, pizza, glass och lite till saker som jag inte ens minns

Killar ( som är kvar )
C
( världens gulligaste kille, snygg, skön klädstil, eget, bil, lång, vältränad, rolig, osv, vet dock inte vart vi har varandra riktigt, inte gjort något med honom på det sättet eller så antar att vi isf börjar dejta om något )
E ( är vi ihop eller är vi inte det ? för att vara 110% ärlig så vet jag inte det fattar noll ibland och vet inte riktigt om jag vill fatta mer, trivs iaf skit bra med honom och första killen jag faktiskt är trogen mot så det känns ju skönt även fast det kan kännas väldigt udda ibland )
V ( börjar förlora honom om jag inte redan gjort det för den delen, vet inte om jag orkar bry mig om att kämpa för det, tror att vi passar bättre som vänner bara, så enkelt är det med det ? )

Killar som är förlorade
H ( känns skönt om något för att vara ärlig, det blev som det blev och han hittade en dansare och jag fanns inte där för honom, gör inget pgr av att jag faktiskt inte ville något mer )

vi håller oss till det så länge sen när jag vet lite mer eller har lust att säga något mer så skriver jag : )
och btw såhär ser jag ut nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0