Times like this I wanna have a big blog

blää jag vill verkligen inte ut !!
har iaf fotat lite av sakerna bara kläderna kvar sen är jag klar ...
dock hittar jag inte mina leggins, konstigt
det är stunder som de här som man önska att man var en relativt stor blogg och lottade ut en dag med sig själv till en läsare ...
fan vad härligt säger jag bara : )
träffa någon som verkar rolig att umgås med och ba umgås vem vet man kanske till och med skulle bli vänner ?
kommer ihåg när jag mötte fokis blogg ohh vad jag avgudade henne och brukade skriva och få svar tillbaks : )
det kändes helt underbart ...
men nu tror jag inte att hon har tid så sitter bara och läser bloggen ...



dock menar jag inte nu att vi var värsta vännerna eller något men ni vet det är skönt att skriva något till en bloggare och få svar ... eller hur ?
vare sig stor eller liten blogg man blir ändå glad när man får svar : )
speciellt om människan är trevlig : D
det var så jag menade : )
dock uppskattar jag min blogg : )
inte lika många läsare som innan men jag vet att jag har minst en läsare där ute !! : D
och det är jag tacksam för : )
nu ska jag nog sminka mig och allt det där och ge mig iväg innan mamma blir förbannad : )


// Love Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0