sura gubbe

hellu alla !!

käkade precis en väldigt underlig macka och jag ångrar det så brutalt mycket ...
igår när jag skulle på bussen så tittade chaffisen ner i sin tidning när jag gick förbi sen börja han skrika efter mig och jag fick gå tillbaks o visa mitt kort ( fast han hade hunnit se det ) han tittade på det med stenkoll sen sa han tack ... JAG HATAR HONOM !!
för er som undrar varför så är inte detta första gången han brukar be mig visa honom kortet närmare och vänta i 500år och han ska alltid fördröja allting för oss alla ...
dumma dumma sur gubbe säger jag bara ...
men hur som helst, vad händer idag ?
jag vill sakna " älsklingen " men jag gör faktiskt inte det ...
vill bara sova känner jag, kanske skriva en dikt eller så ...
sen kanske jag och tjejerna ska dra ut, vi får se :)

pussar ; C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0