I want you

Hej mysiga bloggen !!

vakna för snart en timme sen ...
är dock fortfarande skit trött och vill sova ( ska nog göra det )
för gör jag inte det så kommer jag inte orka att gå o gymma eller handla mat samt hämta paket ...
igår satt jag från kl typ tolv till fyra på natten och snacka me en skit söt kille ifrån trollhättan på msn ...
han var mega rolig, söt och hade världens underbaraste leende ( och världens underbaraste kropp )
hans kropp gjorde dock att jag just nu vill ligga brevid en het kille och ba mysa ...
känna mig ompysslad och älskad ...
nog utav en av de bästa sakerna i livet ( för min del )

 Bild: Google

btw ska gå genom kameran och se om de fanns någon normal och publiserings bar bild ifrån tjejkvällen isf sätts den upp på bloggen :)
tvekar dock djupt på det xD


pussar C

Kommentarer
Postat av: ANNIKAÖSTRÖM

Åhh, tack så himla mycket. :D

2010-04-25 @ 12:56:40
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: emelie

jo allt bra med mig med:D

2010-04-25 @ 20:25:25
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0