Ekorre

hellu allihop !!

har hunnit ta en glass på donken, åka hem och käka en banan och dricka ett glas med vatten ...
nu blir det plugg som in i helvete !!
haha snart är det nationella ohh för att vara helt ärlig så ÄLSKAR jag nationella prov : )
ganska mysigt med dem dock för att jag alltid är så duktig ... ( när jag känner för det )
jag och tjejerna ( B,K,E,S ) ska ha en tjejkväll nästa fredag och det ska bli riktigt roligt tycker jag : )
imorgon ska vi sitta ner och planera allt !! :D
Btw blanda inte  ihop E tjej med E kille ...
jag kanske bara ska säga vad de heter ?
hmm vi kan börja kalla min "pojkvän" för ekorre bara blir lättare : )
eller så börjar jag bara skriva ut folks namn igen ?
hmm vi får se på nästa inlägg  ...




nu måste jag plugga gärnet och försöka hitta något att käka ...
blev ingen lunch för mig idag pgr utav att chilli con carnen smakade LAMM eller nå  ...
äckligt var det iaf och jag vart spyfärdig ...
btw så har jag fixat håret IGEN, för att ekorren inte gillade det andra så fick lösa det, nu är han väldigt nöjd och jag med för den delen : ) ( bilden som ni ser lite längre upp, den är söt  )

pussar Caaamiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0