bråk

imon intar jag duvbo som jag gör varje helg ...
ska ligga och mysa och pussa på min sötnos och visa honom massa kärlek så att han blir lite glad ...
vi bråkade för nå timme sen eller nå och han var redan sur så han vart galet sur men jag behövde få ur mig det jag fick ur mig antar jag ...
hur som helst så saknar jag honom otroligt mycket och jag längtar verkligen inför imon ...
ska sätta på alarm och vakna tidigt och fixa mig så jag kommer iväg relativt tidigt och va me honom länge nog utan att behöva sova över ( även fast jag verkligen vill det )
min rumpa gör ont och jag ska nog sova så vi får höras imon mina underbara sötnosar


dags för lite sånt här !! haha bild google

godnatt på er gullegrisar

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

2010-04-17 @ 09:15:46
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0