blogg dag

idag kommer det bli en blogg dag, kommer sitta och läsa massa bloggar och leta nya favoriter, skriva massa ...
mamma och hennes vänner lämnade mig precis för lidingö ...
well det är ju vackert väder så varför inte ?
men känns skit när din kille skiter i att komma och "hälsa" på när du behöver honom för att han ska gå till sitt gym ...
well fuck you ... kan ha booty calls me andra ...
skoja men än så länge har jag läst kenza,kissie,blondinbella,jackie ferm, cimon, michaela forni och nu ska jag leta efter någon ny att sitta och grubbla över eller skratta med eller bara bli förvånad över eller rent av avguda :  )
sen ska jag kolla genom min egna blogg lite och se vad jag ska ha igen från old times och vad jag inte vill  ha igen : )
så får vi lite liv i det hela ...

Love you all !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0