today is a slow day

Hejje alla älsklingar !

idag vart det inge skola är verkligen sjuk men börjar iaf bli friskare märker jag så ska nog dit imorgon iaf : )
och Mai nej jag har inte blivit för lång :P
problemen jag ska prata med sjuksköterskan om vill jag inte ta upp : )
ska dra upp och käka lite tror jag så ska jag bada och fixa mig och sen ska jag dra och hjälpa en kompis flytta : )
har bara sovit och gjort lite outfits på polyvore idag har inte hänt mycket annat ...
messat en massa människor också : )
igår så var jag med kudde typ hela dagen ...
vi bråkade ganska mycket men blev sams igen och pratade ut lite och sånt så det var skönt : )
den 11 April är det the wave och jag kommer nog vara där : )
ni vet playaheads event team : )
ska bli nice asså att komma igång med saker och så : )
berättar mer sen när jag vet mer såklart : )


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0