Min killes kompis vill typ ha mig !!??!!

Hejje alla sötisar !!

sitter och förösker plugga nu går faktiskt helt okej : )
har haft massa att gör aås har verkligen inte hunnit blogga så ni får ursäkta : /
kommit fram till att jag inte ska blogga en dag i veckan och det blir nog på fredagar eller lördagar skulle jag tro : )
men lär nog bli någon bloggning ändå ...
varför detta ?
behöver samla mina tankar på annat just nu känner jag  : )
jag är rädd att Kudde kommer dumpa mig : /
igår p ånatten hade jag skit tråkigt så jag loggade in på snyggast chatten och snackade lite så fick jag nå snubbes msn ...
när han sagt vart han kommer ifrån och vart han bor så visste jag direkt vem det var ...
vi tyckte att det var riktigt roligt att vi börja snacka på ett sånt sätt ...
han är riktigt trevlig ...
men sen så sa han några saker som jag inte tyckte var så schyst att säga om sin vän ...
speciellt till hans tjej och att hålla på att ragga på henne ...
han sa att han ville testa mig lite ...
sen sa han att han fortfarande var seriös ...
jag försökte undvika det hela och skrattade bara så sa jag att jag skulle sova ...
vad ska jag ta mig till tänk om han hittat på något till kudde ? : /
skulle han verkligen göra något sådant ?
aja en rolig nyhet är att jag kommit med i playaheads event team : )
ska till fryshuset på onsdag och höra om vad det verkligen innebär : )
har jag mer att göra på vardagarna så ska jag fixa gymkort snart också : )


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Maria

ja visst var dom..=)

det där låter lite invecklat..

hoppas att det löser sig...

Kram

2009-03-08 @ 12:55:28
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: Roxanna

Åå tack så mkt sötis :D vad glad jag blir!



har du haft en bra helg? Kram!

2009-03-08 @ 19:14:54
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0