samtal i skolan !!

idag har det inte hänt så mycket ...
vi har lediga !! :)
men hade samtal i skolan så var där i 20min och pratade med Johanna ( min mentor ) :)
hon skulle ringa mamma och berätta vad som hänt och hur det går i skolan och allt så att mamma vet :)
mamma kunde inte gå dit för att hon inte mådde så bra :)
sen har jag pluggat lite ...
lagat egen mat :)
tänkt jättemycket på alexander !! 
sen har jag suttit framför facebook, msn och photoshop :) 
kan lägga ut lite bilder imon eller senare :)
men nu ska jag plugga

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjo, kan du inte gå med på http://www.bloglovin.com/ och registrera din blogg, så man kan följa med? :D

2009-01-30 @ 18:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0