pojkvän ?

Hej alla sötnosar !!

usch min mage är verkligen upp och ner idag mår inge bra alls :(
idag var det ändå inte så kallt skönt men det blåste som in i helvete !!
blää för vädret säger jag bara saknar sommar solen så himla mycket !!
det verkar gå rykten om att jag har en pojkvän ja om ni har uppfattat det så antar jag att det kanske är så ...

så svarar inte jäveln fyfan !!
varför jag tog upp detta är för att någon tjej på nå hemsida undrade vad min pojkvän tyckte om att jag bloggade och var öppen om alla killar och sånt ...
jag fattade då inte mycket av detta haha xD
vilken pojkvän ?
vilka killar ?
öppen va vart ?
jag har ju inte snackat killar så nära på senaste tiden eftersom att man måste ha sina begränsningar men någon dag när jag är riktigt sur kanske jag skriver något om det :P
var en läsare vid namn Klara som undrade om alla mina " killar " under 2008 ...
så Klara snälla, hur exakt menar du ? :P
brb


ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0