Mitt 2008 i bilder

Märkt att folk sammanfattar året som har varit så jag tänkte göra samma sak ;D

Jag under 2008 :)



Jag och Sami & Viktiga händelser
under 2008 :)

I Januari så jävla knassig bild jag ser ut som ett jävla mongo !! de renoverade hemma och vi var där under en helg :)

Under Feb så fick Sami en ny mobil så fin men funkar inte så bra :) och jag fyllde år och fick de där 3 sakerna av henne och sen så fick jag en baby på facebook stinky ;D

Jag och Sami beställde hem den största pizzan vi någonsin sett och nå gång när vi va på ica och hittade brasse stolarna

Jag fick en ny plattång som är toppen, var mycket på Davidoff och jag solade mycket på vår altan :)


Jag och sami åkte till skåne tsm under sommaren :)
De hade eluttag vid varje säte så vi skojade om att vi skulle platta håret på bussen och den andra bilden är när vi var på väla och käka och shoppa
Sami " rymde " till Malmö träffade en viss snubbe och fick denna i födelsedagspresent


Vi hade visning på hemmet och sålde :( saknar det lika mycket varje gång jag tänker på det :(



Jag var med Sami på Halloween :)

Sami fyllde år :)
Första bilden på bröllop saken och andra make over

ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: klara

du hade ju typ ny frilla varje månad :O jättefina bilder :) synd att ni fick sälja vad hände?:/ kan inte du ta upp alla killar du haft under 2008 skulle vara roligt att se eftersom att du valt att avstå :) ha det bra // klara

2009-01-02 @ 22:45:22
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i vår blogg ! Passa på att ställa en fråga :D



ps titta så du inte ställer samma fråga som nån anna :)

2009-01-04 @ 22:24:47
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0