hos sami

Hejje alla sötisar !!

haha kudde har fort inte tagit bort mig ifrån facebook märkte jag men han har jättefin visningsbild nu iaf :)
får man se hur söt han är liksom och snygg och så påminner han mig lite om en sån där fancy gucci modells kille eller nå inte riktigt armani men iaf ...
jag sitter på samis bärbara dator och hon är och fixar sina skor haha :)
hennes dator är så toppen men det har jag nog sagt tidigare funderar fan på att köpa en likadan ska nog be om det av mamma senare eller så samlar jag ihop pengarna själv vi får se hur det blir :)
livet känns skönt för mig just nu tycker jag btw har lyckats med det där med en tjej ..
för er som inte fattar jag är bisexuell :)
vågat erkänna det för mig själv nu senare i livet men ajg föredrar killar men kan ju visserligen digga vissa tjejer men vet inte riktigt om jag skulle klara o vara ihop med en isf skulle jag verkligen behöva älska henne ...
tjejer kan ju vara lite jobbiga ibland ...
men iaf så är det :)
känns jävligt skönt att bara sitta här och kunna skriva oooohhh juste mamma är hemma :)
hoppas sami ska med mig hem hade v art jätteroligt :)
men nu ska jag klä på mig typ redan sminkat mig och fixat håret :)



pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0