fest till 3 med mamma o moster

Hej allihop !!

Haha sitter här och gör massa kryss asså typ barnkrysset blev nyss klar med det ska ta juniorkrysset nu HAHA ...
börjar med de lätta sen medel sen svåra :)
lite uppvärmning för hjärnan så att jag inte är helt borta då jag återgår till skolan imon :)
inte varit där sen förra måndagen ...
på tors är det möte bläää mamma kommer bli besviken :(
jag måste skärpa mig och det ska jag :) 
ska låtsas att jag tycker det är jätteroligt i skolan och allt är jätteroligt alla ämnen allt :)
haha igår var jag m in mamma och min moster uppe till tre på natten vet inte varför jag inte ville dra och lägga mig men kände väl att jag ville vara med dem ...
det var ett bra tag sen något sådant hände så fick jag dansa och mamma granskade mig och sa att jag var på god väg men ändå inte bättre än henne ...
ska lära mig dansa mot stolar aja det låter nog jättekonstigt :P
hur har ni haft det :O
hoppas det vart bra :)
jag mår då toppen förutom lite magont och huvudont men annars toppen :)


pössz ,... // Caaamiiii


Kommentarer
Postat av: malinm.se

Jag vet. jag skrev i kommentarfältet att det var fel på Internet, det stog att det var han :P

2009-01-26 @ 14:48:47
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0