awh min pepparkaka är hemma :D <3



awh världens gulligaste pepparkaka haha fråga inte varför jag kallar honom för det fattar inte det själv men pepparkakor är söta haha :)
han har världens gulligaste röst också och så är han så jäkla rolig att prata med svårt att inte sakna honom när han är borta hehe ...
så elakt han var i sälen och så ska han till thailand den 25 Januari sååå elakt !!
btw blir nog inge amerika min moster skjuter fram bröllopet pågrund av oss ...
låter kanske knassigt men vet inte hur jag ska förklara men min kusse kanske kommer hit ist :)


ssz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: KLARA

rösta på januaris blogg i min blogg , du kan även anmäla dig till februaris blogg, kategori ; tävlingar

2009-01-13 @ 17:46:59
URL: http://klaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0