alla ba reser !!

Hejje alla älsklingar !! 

haha idag bakar igen :) 
denna gången en sockerkaka me citron smak hoppas man känner citrononen hade inga riktiga så fick ta lite citron saft :)
men iaf jag har då inte gjort mycket idag har hållt på med en massa kryss och känt mig lite smart men även lite korkad har fort inte klarat av juniorkrysset !! 
dumma :(
jag har serri inget att göra men ändå känns det som om livet leker :)
jag är verkligen jätteglad men känner att jag behöver ett skönt långt bad och kanske bli blond igen ...
VILL VILL VILL !!!
men lovat mig själv och de flesta andra att fixa svart vågit först :) 
nu är mamma uppe och fixar i köket man hör det ända ner hit ...
jag saknar min lilla chippis jättemycket så tråkigt utan honom och hans ego haha :) 
jag vill också till thailand sååå aviiis !! 
och micke ska till italien :O
JAG VILL OCKSÅ !!!!!!!! :(
brukar ni känna att ni vill utomlands men verkligen inte kan ? :) 
jag känner att bloggen behöver göras om det är ju ändå 2009 men vet inte vad jag ska fixa med den har ni några förslag kanske ? :O 
inget förslg är dumt !! 
jag uppskattar allt :) 
men nu ska jag försöka klura lite på det :) 

pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Madde

ja tycker du ser jätte frän ut i blond hår älskar din blogg peace

2009-01-29 @ 13:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0