Alex har fått modell erbjudande :)

Hejje alla sötisar !!

idag har jag inte gjort mycket skulle plugga men blev inget av det idag heller haha ...
tänker skicka allt jag börjat på till min hotmail så att jag kan jobba med det på rasten imon ...

hennes hår var fint :O
juste jag och sami var och tittade runt i stan för några veckor sen och hittade denna underliga mössan xD
men säkert jättesöt på  en liten unge eller nå vene men såg knassig ut iaf :P
och denna pepparkaks dräkt som fick mig att tänka på Chippis / pepparkakan :D

här satt jag modell


juste Alex fick erbjudande om att få vara modell :)
blev jätteglad för hans skull när han berätta det haha :)
grattis sötnos :) <3
men älsklingar jag ska upp och bada sen dansa ;)
vi hörs imon kan blogga ifrån skolan :)


pössz ,... // Caaamiiii

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 14:52:49
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0