sjukhus !! jag lever, jag lovar :)

Hej alla underbara !!

nej jag lever jag lovar :)
var på sös ( södersjukhuset ) i måndags då de rönkade min axel och tittade så att den var i led och allt var i sin ordning :)
axeln var i led men det blödde !!
usch så jäkla hemskt att höra att det blöder inne i axeln o att man inte kan göra något åt det ...
han sa att jag skulle gå omkring och inte anstänga armen utan försöka vila och så ...
men det lyssnar inte lilla cami på såklart ...
så fort jag kom ut drog jag och mamma och käka blev rostbiff me pommes o B sås ...
vart så sugen på det så var perfekt sen direkt efter drog jag hem för kudde var påväg dit ...
ett tag senare kom han in och vi snackade lite och jag kolla in hans solbränna och garvade för att han var så brun på magen men inte riktigt på resten av kroppen :D
så har han klippt sig ...
var sötare i längre hår enligt mig iaf ...
men han ska klippa det kortare i Mars :)
igår var jag i skolan och sen var jag med sami så påvägen hem hade jag så jäkla ont :(
så jag somnade så fort jag kom hem och så ...


pössz ,... // Caaamii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0