Sensen, yes that's me :)

Godmorgon älsklingar !!

saknat er : )
kom precis hem ifrån Kudde ...
VI drog till honom på kvällen så sov jag över : )
mega mysigt men sen vart det mini " bråk " eller ah jag vene men vi snackade ut och så : )
Monica ringde mig i fredags och vi snackade lite och så : )
hon hörde grabbarna säga sensen och undra vem / vad det var ...
jo det är jag : )
kallar en kompis för hoehoe och hon mig för sensen : )
hon heter Bethel kallas Bethoe och jag fick till hoehoe : )
jag heter Sonesson i efternamn kallas för Sonson ibland och där fick hon till sensen
då var den gåtan löst , så kallas jag även Cami, Milla, Millan, Blondi och Bambi : )
vår vask eller vad det är i köket är sönder : (
tror ni att jag kan använda den då ? : o
jag köpte kladdkaka och loka påvägen hem som en födelse
dags present till mig själv : )
vi får se om jag kan vänta tills på ons eller inte btw tycker t-banne stolarna är ganska söta : )


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst var dom fina..

vad ska du göra denna dag då?

Kram

2009-02-22 @ 11:22:31
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: mikaela

ha ha, visst mönstret är ganska fint men det brukar inte vara så skoj åka tunnelbana :P

2009-02-22 @ 12:25:45
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0