morgonpigg !! ... nästan

hejja alla små prinskorvar !!

hur mår ni idag ?
jag sitter och käkar frukost, läste att det hjälper en att minnas och att jobba bättre spec om den inehöll mjölk produkter ...
saknaden efter min älskade Kudde har minskat ...
för er som inte vet vad jag snackar om så är det en kille jag tycker om och inte en sovkudde xD
jag är nästan morgonpigg ...
önskar däremot att jag gick till skolan ...
men nu gjorde jag inte det ..
jag har hunnit städa mitt rum, käka frukost, klä på mig, börja plugga och lyssna på musik : )
ska göra två no uppgifter på sammanlagt typ nio sidor, två bokrecentioner, en referatuppgift ...
tror att det var allt : O
så ska jag gå genom några matte saker så att jag äntligen kanske fattar vad vi jobbar med på matten : )
gör jag klart detta kommer jag inte missa lika mycket skola ...
såååå glad och längtar till imon för då har jag retorik så ska flasha med mina kunskaper om att improvisera
...
måste visa upp mig jättemycket imon för att jag missat så mycket ...

men ska fortsätta att försöka studera nu sötisar : )
hörs runt tolv borde vara klar då


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0