morgon inlägg

Hejje alla sötisar !!

hoppas ni mår bra idag : )
jag har sovmorgon på tisdagar ju så har inget annat för mig så tänkte kolla lite kläder och blogga en snabbis : )
men slutade med att jag kollade lite för mycket på kläderna haha ...
igår ringde min syrra mig och berättade att de har flyttat min pappa ...
så jag fick tele nummer till det nya stället ska försöka ringa dit idag när jag kommer hem : )
haha har prov i svenska idag och har inte pluggat får hoppas på att jag minns något och hoppas på det bästa också : )
slutar visst 15.20 idag så blir inge fika med älsklingen : (
booo ...
men nu måste jag upp och leta efter någon kosta att ha på mig och fixa håret ...
vi hörs sötisar ha en bra dag <3

pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

God morgon :) Ja visst av dom snygga!

Åh gött med sovmorgon! Kram

2009-02-10 @ 09:13:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Mariah

skönt med sovmorgon!,hade föreläsing hela dagen på univ.

2009-02-10 @ 21:20:38
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0