latis

Hejja alla sötisar !!

drog mig precis ifrån sängen haha vill bara ligga där hela dagen : (
men ska upp dit snart igen för att jag måste läsa ut en eng bok som ska vara utläst till imon haha :P
kommer så faila på uppsats saken eller vad det är men men ...
får skylla mig själv xD
ska dock sitta framför datorn i en timme och fixa lite grejer och så : )
hur mår ni idag ?
hade ni en trevlig alla hjärtans dag ? : )
köpte en dock där det stod världens bästa mamma till mamma och hon började gråta och ba ;
om jag hade fått en bil hade jag inte ens varit såhär glad
så himla gullig jag stod bara och fnittra haha : )
lägger ut bilder senare på allt som köptes och så ; )
imon ska jag fixa något till kudde och sami för jag ska träffa kudde imon och ska försöka träffa sami också om hon har tid : )
känns som om det var en evighet : o
vi träffas knappt längre ...
känns mega tråkigt och skitigt : (
nästan som om vi glider ifrån varandra ...
SAMI LÄMNA MIG INTE !!!!!!!!! : (


pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Mariah

Hälsade på fam på alla hjärtans dag!,gick en runda på stan och tog en fika,

2009-02-15 @ 19:08:23
URL: http://nimah.blogg.se/
Postat av: ida

huuuur är det?=)

2009-02-16 @ 12:16:08
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0