KAWAII ^^

Konichiwa !! :)

detta och kawaiiiii har jag serri gått runt och sagt hela vägen hem ...
inte högt då da haha xD
funderar ut ett namn vill katten mamma och jag funderar på att skaffa...
Kennie, Kawaii ( söt på japanska ), Sötnos, Maffia, Tysken de är de förslagen jag, Sebbe och Nick har kommit fram till haha jag vet låter väldigt konstigt men Nick tycker verkligen att den ska heta Tysken ...
vet lite korkat får aldrig svar när jag frågar något men ni kanske har några förslag ? :) 
juste var hos frisören igår så ni har jag lockar hihi små lockar :)
kan ta bild senare eller imon så får ni se :)
blev bättre  än jag trott e nöjd :)
men nu måste jag plugga historia :(

 pössz ,... // Caaamii

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ryoo (eller Ryuu)!

det är drake på japanska eller kinesiska tror jag

2009-02-02 @ 18:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0